Uncategorized

גיל עוז

עמותת “גיל-עוז” השוכנת בעמק המעיינות, הינה בית חם ומוסד ותיק ומוכר בעמק, הפועל עבור ותיקי האזור ומעניק פעילות ענפה במגוון תחומים לבני ה- 60+ ולמשפחותיהם.

החניכים מתנדבים באופן שוטף לכל אורך השנה במרכז היום של גיל-עוז בליווי פרטני של קשישים, העברת משבצות תוכן לקבוצות קבועות וסיוע לצוות המרכז בהיבט התפעולי. החניכים כולם שותפים לאירועי השיא של גיל-עוז, מעבירה ערבי שירה בציבור ומשתתפים בחוגים השונים המועברים במקום.

חניכה מהמכינה מספרת על הקשר המיוחד שנוצר בינה לבין ותיקי העמק בגיל-עוז: “גיל עוז זה להגיע ביום רביעי לתחנת הסעה ולעלות עליה, וישר להתחיל את ההתנדבות בקבלת פנים של הקשישים שעולים איתי להסעה, ושיחות חולין על שלומם. בהגעה למרכז, ברגע פסיעתי לשם הייתי מקבלת הרגשה של בית. עם הדר ואהובה הנהדרות שעובדות שם בלי הפסקה, שמקבלות את פנייך תמיד באהבה, וכל קשיש בברכת ״בוקר טוב״ או ״כמה כיף לראות אותך שוב״. בהתנדבות עוברים עם הקשישים סדנת אפייה, קרמיקה, משחקי שולחן, פינת יצירה, עיסת נייר, עזרה במחשבים, פעילויות מגוונות בחגים, הקשבה לסיפורים אישיים מרתקים והתחברות מעמיקה עם האנשים והצוות. בגיל עוז נפתחים לעולם אחר, שפחות מוכר לחברה שלנו, השכבת גיל המבוגרת יותר. אתה נחשף לאירועים ולקשרים שלא ידעת עליהם, ובעיקר- אתה לומד המון. ההתנדבות בשבילי הייתה עוגן השנה. כל השבוע הייתי מחכה במיוחד ליום רביעי. בין אם זה לשבת בהפסקת קפה עם בתיה ולדבר על השבוע שעבר עליה, או לשבת עם יצחק על המחשב וללמוד פרשת שבוע, ובין אם זה לשחק רמי עם רבקה או לאפות עם רותי. גיל עוז זוהי לא רק התנדבות, אלא בית חם ואוהב, משפחה שנייה שהתווספה אליי השנה בנוסף למכינה”.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *